30 Nisan 2014 Çarşamba

Yeni bir Xbox360 alırken..

Evet, yeni bir XBOX360 almaya karar verdiniz. Öncesinde bir konsol deneyiminiz yok yada XBOX360'ın yabancısı iseniz buradaki tavsiyeleri okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Xbox360 hakkında yeterince türkçe kaynak olmadığını, olanların da yeterince açıklayıcı olmadığını düşündüğüm için bu kaynağı hazırlamaya karar verdim.


4gb - 250gb - 320gb ??
Öncelikle teknosa ya da benzeri bir teknoloji mağazasında gördüğünüz o büyük fiyat farklarından bahsetmek istiyorum. bir pakete bakıyorsunuz 700 lira 1000 lira, bir pakete bakıyorsunuz 400 lira.. Teknolojiden anlamayan aile babası mantığıyla gidip 400 liralık xbox360 paketini gözü kapalı alırsanız büyük hata yapmış olabilirsiniz. Bu yazıdan sonra tercihiniz tamamen xbox'ınızı nasıl kullanacağınıza göre değişecektir.

Neden ucuz olmasına rağmen 4gb'lık xbox360 almamalıyım?
-bunun bir çok sebebi var ama benim için en göze çarpan sebep; xbox live gold üyeliğiniz varsa (ki buna başka bir yazımda değineceğim) size her ay 2 oyun ücretsiz olarak verilecek ve bu oyunları indirmek için boş harddisk alanına ihtiyacınız olacaktır. ve bu oyunlar cidden büyük olabiliyor. 6-8 gb arasında.. kısaca bir oyun bile indiremezsiniz, yazık olur.
-xbox'ınızın dvdromunu öldürmemek adına oyunları xboxa kopyalayıp oynamak her zaman sizin yararınızadır. hele diskin hasar görmesi durumunda(başıma geldiğinden dolayı biliyorum) saç baş yolmamak için oyunları önceden harddiske kurmalısınız.
-oyunların downloadable content'leri dlc'leri ve savegame dosyaları da bu harddiskte tutulacağı için büyük bir kapasite her zaman iyidir.

Eğer xbox'ımı kırdırıp, harici harddiske attığım oyunlarımı oynarım ben, downloadıbıl movnloadıbıl anlamam diyorsanız, 4 gb sizin için uygundur diyebilirim. yada hediye olarak alıyorsanız felan.. ama ciddi ciddi oyuncuysanız ve uzun zamanlar keyifle oynamak istiyorsanız sizin için uygun olmadığını söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder